nedjelja, 22. lipnja 2014.

Maneštra od mahuna


Kako su jela "na žlica" moja omiljena jela, a mahune jedne od meni dražih ljetnih povrtnica, ovo je jedna maneštra koja se čvrsto drži u mojih TOP 5! Stvar je ukusa, netko možda ne voli mahune, ali ja ih naprosto obožavam, a u kombinaciji jušnih jela, zaista fantastično. I opet, priprema se vrlo lako.

Potrebni sastojci za menštricu (za 4 osobe):
  • komadić suhog mesa (domaća kobasice, panceta, pršut)
  • 4 mlada krumpira
  • 400g mahuna
  • 4 mrkvice
  • 2 šake paštice za maneštru (možete koristiti neku sitniju)
  • maslinovo ulje
  • voda za podliti
  • začini, sol, papar, vegeta
  • slatki feferon, po želji
Postupak pripreme:
  1. Isjeckajte povrće (krumpir i mrkvu) na manje kockice. Na vatri i malo maslinova ulja prodinstajte krumpir i mrkvu oko 5 min, tek toliko da krumpir dobije boju i omekša.
  2. Potom, u zdjelu stavite komadić sušenog mesa. Ja sam imala domaće kobase, koje su se lijepo sprijateljile sa povrćem i mahunama. :)) Podlijte sa vodom i začinite (ja sam stavila i pola sušenog feferončiča). Pustite da se maneštra kuha na laganoj vatri tako oko 10-ak minuta.
  3. Kada je krumpir gotovo kuhan (provjerite obavezno), u zdjelu dodajte prethodno oprane mahune i narezane na pola. Mahunama treba jako malo vremena da se skuhaju (pogotovo ako su prije već obarene), a jako je bitno da se ne prekuhaju! Dodajte još i paštice po želji. Meni više odgovara neka sitnija paštica, za juhe ili variva. Kuhajte još 15-ak minuta.
  4. Kako biste dobili malo gušću maneštru, možete slobodno pred kraj kuhanja zgnječiti vilicom nekoliko krumpirića. I to je to - jakoooo dobro!

Nema komentara:

Objavi komentar