petak, 21. srpnja 2017.

Jednostavan namaz od jogurta




Kako ne biste pomislili da jogurt kao namirnica ne daje prostora kreativnosti, predlažem ovaj namaz kojim  ga možete u potpunosti oplemeniti. Poigrajte se vama dragim sastojcima i dobiti ćete divan kremasti namaz kao idealan za ove vruće i sparne ljetne dane.


Potrebni sastojci za jednu manju zdjelicu:


Postupak izrade:

Ovaj namaz možete napraviti na dva načina. Ukoliko ne koristite kuhinjski robot ili blender predlažem da u jednoj zdjelici pomiješajte obje vrste jogurta i sir, dodajte smjesi sitno nasjeckanu kapulicu, mljevenu papriku, sol i maslinovo ulje. U mužaru ili mlincu za kavu sameljite lanene i suncokretove sjemenke i lješnjake (ako radite namaz sa njima), pa ih potom umiješajte u glavnu zdjelicu sa jogurtima. Namaz stavite u hladnjak na hlađenje na 1-2 h i to je to!

Ja sam htjela kremasti namaz, pa sam koristila blender. Sve sastojke sam ubacila u blender i miksala dok nisam dobila željenu teksturu. Namaz je bio tekuć i to je normalno zbog velikog broja okretaja aparata, pa se smjesa ugrije. No, nakon hlađenja u hladnjaku dobijete jako fin kremasti namaz koji možete poslužiti kao ja uz običan ili pak tostirani kruh, uz komadić domaće kobasice i Dragec sušeni sir sa crvenom paprikom ili Dragec dimljeni sir mljekare Euromilk. U slast!





Nema komentara:

Objavi komentar