četvrtak, 15. svibnja 2014.

Maneštra od koromača

Maneštre su moji omiljeni obroci i uvijek ću birati prije jelo na žlicu, a ovo je jedna od mojih najdražih. Svaki puta me vrati u dane ljeta i ručka nakon prijepodnevnog kupanja kod bake.. :)

Sastojci za dvije osobe:
  • koromač svežanj 200 g
  • komadić suhog mesa ili pancete 100 g
  • 4 krumpira
  • 1 veća mrkva
  • šalica boba
  • pwršin, sol, papar, vegeta
  • voda
Postupak izrade:
  1. Pripremite povrće. Komorač operite i grubo narežite. Bitno je da bude mladi. U maneštru ne stavljajte stabiljke nego samo mlade izdanke. Krumpir i mrkvu narežite na kockice.
  2. U jednu dublju posudu stavite komadić suhog mesa (možete ga, ali i ne morate malo okrenuti na maslinovom ulju, na jačoj vatri). Ja sam samo stavila pancetu odmah u vodu i ostavila jedan mali komadić za pešt. Dodajte listove koromača i hladnu vodu. Koromaču treba duže od krumpira da se skuha, pa ga je potrebno staviti u lonac prije. Kuhajte ga tako cca 20-ak minuta na laganoj vatri dok ne omekša.
  3.  Napravite pešt, sitno nasjeckajte peršin, komadić pancete i malo češnjaka. U lonac dodajte pešt, krumpir, mrkvu i bob. Začinite ako je potrebno još sa soli, vegetom i pustite da se sve lagano krčka dok krumpir i mrkva ne omakšaju.
  4. Na kraju možete dodati malu žličicu krušnih mrvica kako bi maneštra dobila na gustini ili zgnječiti par krumpirića vilicom.
  5. Poslužite dok je još toplo i sa malo maslinova ulja.
 



Nema komentara:

Objavi komentar