petak, 18. rujna 2015.

Salsa



Potrebni sastojci:

  • 5 kg pomidora sorte šljivar (ja sam koristila sortu Volovsko srce iz vrta)
  • 1 kg kapule
  • svježi bosiljak, dvije vezice
  • svježi peršin, jedna vezica
  • 1 dcl ulja
  • 1 žlica soli
  • svježa paprika rog,  4 kom
  • slatki feferon, po želji (ja sam imala svježe domaće)

Postupak izrade:

  1. Kapulu izrežite na veće komade, pa je stavite pirjati u veliki lonac na maslinovo ulje dok ne pozlati. Dodajte i isjeckane feferone i papriku.
  2. Pomidore operite, izrežite na veće komade, pa ih bacite na kapulu, promiješajte i pustite da se sve kuha na laganoj vatri uz povremeno miješanje.
  3. Nakon sat vremena dodajte bosiljak i peršin, te posolite. Ja sam svoju salsu kuhala oko 1 h i pol, slobodno možete produžiti do 2 h. Sala je spremna kada se reducira tekućina, znači ovisno o sočnosti pomidora.
  4. Na kraju salsu usitnite štapnim mikserom po želji u potpunosti ili u grubo.
  5. Pustite da se ohladi, pa podijelite u porcije i zaledite u vrećice ili  plastične posudice, pa sutradan izvadite i spremite zaleđene komade u vrećice i zamrzivač.



Nema komentara:

Objavi komentar