utorak, 22. studenoga 2016.

Najbolji keksići sa komadićima čokolade



Vjerovatno jedan od najpoznatijih pečenih keksića sa komadićima čokolade na svijetu! Pa eto, među mojim objavljenim receptima se još nije našao do sada. Nedavno sam dobila inspiraciju dok sam u Lidlu kupovala namirnice za božićne kolačiće, pa sam naišla na simpatičnu kutijicu čokoladnih kapljica. Ovi su keksi jaaako prhki i zdravija su verzija, sa kokosovim i rižinm brašnom, te kokosovim šećerom. Isprobajte i javite svoju verziju istih :-)

Potrebni sastojci:

  • 300 g brašna (ja sam napravila kombinaciju rižinog, kokosovog i pirovog brašna)
  • prstohvat sode
  • prstohvat soli
  • 1/2 praška za pecivo
  • 150 g maslaca
  • 170 g kokosovog šećera
  • 2 jaja
  •  1 žličica arome vanilije
  • 1 žlica jogurta
  • 200 g čokoladnih kapljica i više :-)


Postupak izrade:

  1. U posebnoj posudi prosijte brašno, pomiješajte ga, pa mu dodajte sol, sodu bikarbonu i prašak za pecivo. Keksići će biti puno prhkiji ako u čestice uđe što više zraka, a sol je ovdje potrebna jer će jako istaknuti okus čokolade (što je pravilo i za sve ostale čoko slastice).
  2. Mikserom ili u multipraktiku istucite maslac i šećer. Prvo krenite miksati maslac, pa dodajte šećer. Miksajte 5 minuta dok smjesa ne postane kremasta. 
  3. Dodajte jedno po jedno jaje, aromu vanilije i jogurt. Miksajte, pa umiješate sve suhe sastojke.
  4. Na kraju umiješajte čokoladne kapljice špatulicom ili kuhačom.
  5. Smjesa bi trebala "odležati" u hladnjaku do 40 sati. Ja sam ju ostavila u hladnjaku preko noći omotanu u plastičnoj foliji.
  6. Sutradan pećnicu zagrijte na 180° C i rukama oblikujte kuglice željene veličine. Ja sam radila loptice otprilike veličine 30 g iako "kažu" da bi original chocolate chip trebali težiti 3,5 oz što je gotovo 100 g, pa ako želite ogromne keksiće k tome u originalu, eto prilike. Slažite ih na pleh obložen papirom za pečenje 2 i pol do 3 cm udaljene jednu od druge jer će se raširiti prilikom pečenja.
  7. Od ove količine sastojaka dobiti ćete od 30-40 ak keksića, ovisno o tome kakve veličine kuglice radite. Peći ćete u dvije "ture", dva "pleha".
  8. Pecite keksiće zavisno o pećnici koju imate, od 10-20 minuta dok im rubovi ne poprime zlatnu boju.

















Nema komentara:

Objavi komentar